Co warto wiedzieć przed rozpoczęciem pracy w Air - Com?

Nie jesteśmy korporacją z rozbudowaną strukturą. Wiemy, jak cenny jest Twój czas. Dlatego stawiamy na prostą, przejrzystą i jasną komunikację. To sprawia, że każdy z naszych etapów rekrutacji przebiega dynamicznie. Zdarza się, że od analizy dokumentów do złożenia oferty pracy upływa nie więcej niż 14 dni.

Kariera Air-Com.pl

Czy są benefity pozapłacowe?

Oferujemy możliwość korzystania z kart sportowych Multisport. Pokrywamy 50% jej wartości.

Jak długo trwa rozpatrywanie aplikacji?

Nie jesteśmy korporacją z rozbudowaną strukturą. Wiemy, jak cenny jest Twój czas. Dlatego stawiamy na prostą, przejrzystą i jasną komunikację. To sprawia, że każdy z naszych etapów rekrutacji przebiega dynamicznie. Najczęściej od analizy dokumentów do złożenia oferty pracy upływa nie więcej niż 14 dni.

Jak wyglądają etapy rekrutacji?

Etap I: czytamy Twoje CV. To najbardziej czasochłonny etap całej rekrutacji. Po przyjęciu aplikacji przystępujemy do analizy. Dokonuje jej bezpośrednio specjalista Działu HR.

Etap II: kontakt telefoniczny. W ciągu najbliższych 7-9 dni roboczych od pozytywnej weryfikacji aplikacji dzwonimy do osoby, której profil zawodowy był zbieżny z ofertą pracy.

Etap III: spotkanie zdalne lub stacjonarne. To moment, w którym chcemy sprawdzić, czy do siebie pasujemy.

Etap IV: złożenie oferty pracy. To już prawie koniec. Dajemy sobie i Tobie czas na przemyślenia po spotkaniu. Czasami podjęcie ostatecznej decyzji wymaga kolejnego spotkania.

Pełna treść wszystkich etapów rekrutacji dostępne jest tutaj.

W jakich miastach można aplikować?

W chwili obecnej posiadamy 4 oddziały stacjonarne, w Długołęce k. Wrocławia, Poznaniu, Kielcach i Sosnowcu oraz 5 mobilnych doradców techniczno-handlowych. Główna siedziba firmy znajduje się w Długołęce, tu również produkujemy siłowniki pneumatyczne. Tutaj także zlokalizowany jest nasz magazyn oraz serwis. Jeśli jesteś zainteresowany pracą w którymś z oddziałów – napisz do nas. Skorzystaj z formularza kontaktowego lub odwiedź aktualne oferty pracy.

Jak wygląda ścieżka rozwoju w naszej firmie?

Ścieżki rozwoju definiujemy jako zaplanowaną sekwencję stanowisk. W Dziale Handlowym nie stawiamy pracownikom żadnych ograniczeń. Jako początkujący pracownik zaczynasz być młodszym handlowcem. Później w ramach zdobytego doświadczenia starszym. Wraz z rosnącym doświadczeniem, efektami pracy, podnoszeniem Twoich kompetencji dajemy możliwość objęcia funkcji kierownika, a następnie dyrektora w centrali firmy lub w jednym z czterech oddziałów regionalnych.

Czy każdy handlowiec i na jakich warunkach otrzymuje samochód służbowy?

Każdy z handlowców posiada dostęp do samochodu służbowego. Warunki podsiadania samochodu i jego użytkowania uzgadniane są indywidualnie z pracownikiem.

Czy możliwa jest praca w systemie „home office”?

Jeśli jesteś pracownikiem w nowym rejonie, w którym nie posiadamy oddziału regionalnego, to praca w tym systemie jest możliwa. Jeśli na danym obszarze posiadamy oddział lub miejscem pracy jest centrala firmy, warunki pracy ustalane są indywidualnie z kierownikiem działu.