Co warto wiedzieć przed rozpoczęciem pracy w Air - Com?
Nie jesteśmy korporacją z rozbudowaną strukturą. Wiemy, jak cenny jest Twój czas. Dlatego stawiamy na prostą, przejrzystą i jasną komunikację. To sprawia, że każdy z naszych etapów rekrutacji przebiega dynamicznie. Zdarza się, że od analizy dokumentów do złożenia oferty pracy upływa nie więcej niż 14 dni.

Czy są benefity pozapłacowe?
Oferujemy możliwość korzystania z kart sportowych Multisport. Pokrywamy 50% jej wartości. Naszym pracownikom oferujemy także pakiety medyczne, ubezpieczenie grupowe oraz system kafeteryjny.
Jak długo trwa rozpatrywanie aplikacji?
Nie jesteśmy korporacją z rozbudowaną strukturą. Wiemy, jak cenny jest Twój czas. Dlatego stawiamy na prostą, przejrzystą i jasną komunikację. To sprawia, że każdy z naszych etapów rekrutacji przebiega dynamicznie. Najczęściej od analizy dokumentów do złożenia oferty pracy upływa nie więcej niż 14 dni.
Jak wyglądają etapy rekrutacji?
Etap I: czytamy Twoje CV. To najbardziej czasochłonny etap całej rekrutacji. Po przyjęciu aplikacji przystępujemy do analizy. Dokonuje jej bezpośrednio specjalista Działu HR.
Etap II: kontakt telefoniczny. W ciągu najbliższych 7-9 dni roboczych od pozytywnej weryfikacji aplikacji dzwonimy do osoby, której profil zawodowy był zbieżny z ofertą pracy.
Etap III: spotkanie zdalne lub stacjonarne. To moment, w którym chcemy sprawdzić, czy do siebie pasujemy.
Etap IV: złożenie oferty pracy. To już prawie koniec. Dajemy sobie i Tobie czas na przemyślenia po spotkaniu. Czasami podjęcie ostatecznej decyzji wymaga kolejnego spotkania.
Pełna treść wszystkich etapów rekrutacji dostępne jest tutaj.
W jakich miastach można aplikować?
W chwili obecnej posiadamy 4 oddziały stacjonarne, w Długołęce k. Wrocławia, Poznaniu, Kielcach i Sosnowcu oraz mobilnych Doradców Techniczno-Handlowych w całej Polsce. Główna siedziba firmy znajduje się w Długołęce koło Wrocławia. Tu produkujemy siłowniki pneumatyczne, zlokalizowany jest nasz magazyn oraz serwis. Jeśli jesteś zainteresowany pracą w którymś z oddziałów – napisz do nas. Skorzystaj z formularza kontaktowego lub odwiedź aktualne oferty pracy.
Jak wygląda ścieżka rozwoju w naszej firmie?
Ścieżki rozwoju definiujemy jako zaplanowaną sekwencję stanowisk. W Dziale Handlowym nie stawiamy pracownikom żadnych ograniczeń. Jako początkujący pracownik zaczynasz być młodszym handlowcem. Później w ramach zdobytego doświadczenia starszym. Wraz z rosnącym doświadczeniem, efektami pracy, podnoszeniem Twoich kompetencji dajemy możliwość objęcia funkcji kierownika, a następnie dyrektora w centrali firmy lub w jednym z czterech oddziałów regionalnych.
Czy każdy handlowiec i na jakich warunkach otrzymuje samochód służbowy?
Każdy z handlowców posiada dostęp do samochodu służbowego. Warunki podsiadania samochodu i jego użytkowania uzgadniane są indywidualnie z pracownikiem.
Czy możliwa jest praca w systemie „home office”?
Jeśli jesteś pracownikiem w nowym rejonie, w którym nie posiadamy oddziału regionalnego, to praca w tym systemie jest możliwa. Jeśli na danym obszarze posiadamy oddział lub miejscem pracy jest centrala firmy, warunki pracy ustalane są indywidualnie z kierownikiem działu.